Wednesday, June 8, 2011

I'm got another 2 BE.....

Alhamdulilah, walaupun kebelakangan ni KM takde idea nak menulis terutama di calculatorbuta.blogspot tetapi Nuffnang baik hati nak kasi lagi another Buffered Earning (BE). Semalam dapat 1 BE untuk tendanganpenalti.blogspot. Arini dapat plak untuk calculatorbuta. Mungkin ni semua sebagai motivasi untuk KM kembali cargas menulis.....hehehe

4 comments:

saya_arief said...

mintak BE sket.
:D

Dee said...

aku plg banyak baru ni dpt 6..skrg 4 je..syukur..hihihi..

Ayuraza said...

besssnyer...kita tak penah dapat pun..hehe

rosdiana said...

aku tak paham fungsi BE ni boleh?
aku ada 10 BE dengan nilai RM2.50.
itu kira lumayan ke hapa tu?
haha~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin