Friday, June 10, 2011

Ingat Ipad tu Ahmad Albab yang punya ke???


Thanks Cikgu Watie sebab dah bagi hadiah Hari Bapa awal dari tarikhnya. KM hajatkan tablet susu kambing tapi dia bagi tablet Ipad plak hehehe......

Tapi sekarang ada anasir2 yang cuba menodai Ipad KM. Alasan mula yg biasa kita dengar ialah nak tengok ja.....pastu guna cm harta sendiri hehehe.........Dia ingat itu Ipad Ahmad Albab yang punya???

8 comments:

rosdiana said...

bestnya!ckp dgn mem aku nak satu? sempena besday aku 14 hari dari sekarang.
boley?

~ NauGhtY guRLz ~ said...

nak pinjam leh...hhehehe

Ayuraza said...

hehehe..meh la nak buat macam ahmad albab punya..sahring kan caring..hehe

suw said...

gittewww km.. dapat ipad lagi

aidura sofiee said...

@KM, gambar yg terpampang tu ke yg jadi dalang utama dalam pakatan anasir subversif tu?

Manis betul orangnya ek. :lol:

Zyash said...

Wah...happy nyer dapat hadiah iPad...

EraNaZeErA.. said...

woww... skali dpt ipad.... syg betul cikgu watie...

apa2pun.. comel budak kacak... manis.. kena tukar nama timangan dah... sicantik manis.... hehee

risanur said...

haha..bebudak skrg lagi cepat dan advanced teknologi dr kita...diaorang nak explore dulu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin