Wednesday, September 5, 2012

Alhamdulilah..Allah ingin kurniakan kami anak perempuan seorang lagi..

Check up & scan semalam mengesahkan KM & Cikgu Watie bakal dikurniakan seorang lagi anak perempuan buat peneman kekanda Batrisya & Adam Irfan...Kekanda Batrisya tersenyum sumbing bila mendapat tahu bakal adindanya baby perempuan.. nak sebilik dengan dia.

Alhamdulilah KM pada kuasa Allah mengurniakan nikmatNya..kata baby sitter Adam, menjalin manik berselang seli.

Cikgu Watie dah plan ABC..maksud A untuk Adam, B untuk Batrisya & C untuk baby yang baru ni...hehehehe.

Kandungan dah mencecah 6 bulan & semalam dah ambik darah untuk ujian HIV...nasib darah KM tak diambik sekali...tidak pitam pulala aku...hahaha

3 comments:

.::WaNiE::. said...

ewahhhh
tahniah km

jaga mem baik2

♥ ROS ♥ said...

Ececehh.. Alhamdulilah,, ros pun girl jgak kali nih.. Kejap dah 6bulan kan,,, rasa mcm bru ja.. Hihihi

shafarina said...

pergh tahniahhhh!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin