Friday, May 8, 2009

Picture of The Day.....

Korang tgk Speaker DUN Perak, V.Sivakumar punya action sewaktu polis nak angkut dia kuar dari dewan, manakala pihak kawan plak nak pertahankan kedudukan dia di situ. Sempoi...hehehe....Walauapapun, jelaslah Perlembagaan yang selama ini diletakkan oleh undang2 tertinggi dalam sesebuah negara or negeri sudah tidak lagi dihormati or dipatuhi demi kuasa. Matlamat sekarang sudah menghalalkan cara.....

* Kalau Perlembagaan yg manusia sendiri buat pun tak dipatuhi, Quran & Sunnah apatah lagila manusia nak patuhi....fikirla...

6 comments:

Aspalela said...

tu yg mengerikan ye KM....bila Al-Quran dan Sunnah dibelakang kan..takut pula kita dgn azab Allah yg boleh berlaku bebila masa shj...ish!! Nauzubillahi Minzaliq

mummysyafie said...

banyak yang haram dah dihalalkan sekarang ni

mRs.aJaQue said...

ap nk jd la kn???now mlaysia pn mcm xaman la..ragut lg..org cerdik pndai pn jd cmtu..pelik3

Mya said...

hmm.. macam2 hal!

Dee said...

aku tgk dh cam parlimen kat taiwan lak..apa nk jadi ni..

prebetsabu said...

krisis politik di perak amat amat amat memalukan..

Tuanku Sultan, serahkanlah pada rakyat utk pilih pemerintah... perkenankanlah pembubaran dewan...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin