Tuesday, July 5, 2011

Lama tak menulis...kena tahan sebab BERSIH 2.0 ke??

Lebih dua minggu KM tak menulis. Walaupun sekarang tengah hot orang kena tangkap sana sini sebab Bersih la...sebab pakai baju kuningla...macam2. Walaupun dalam Perlembagaan telah termaktub hak berhimpun secara aman tapi sebabkan ia akan memberi discredit kpd pemerintah maka Bersih 2.0 diolah, dicanai, diuli bagai ianya satu mala petaka kepada seluruh rakyat & negara.


Sebenar KM tak kena tahan sebab BERSIH 2.0 ni. Tapi sesaja mendiamkan diri. Rasa cam nak retired ja menulis blog ni. Tetambah bila sibuk @ takde idea nak menulis. Agak2 patut ke KM bersara saja dari menulis blog ni??

3 comments:

rosdiana said...

tak patut.
biar je,
rasa nak tulis, tulis.
tak nak tulis biar je bersawang.
nanti kalau BERSIH sangat pun takut kena tangkap pulak..

suw said...

amboi km..dapat ipad terus nk retire tulis blog..men game lagi best ker? hehehe

rizaros said...

jangan.. biarkan je blog tu.. rasa nak tulis, tulislah :) hehheeh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin