Wednesday, April 22, 2009

Aku dah bosan.............

Kebelakangan ni KM amat malas nak mengupdate Calculatorbuta. Ada yg bertanya, adakah KM sudah kehilangan sentuhannya atau KM sibuk ngan kerja lain. Jawapannya KM sebelah kaki aktif dalam pasaran saham.

Rasanya dah 2 or 3 bulan dah KM kembali aktif dalam syer market selepas tahun lalu KM berdiam diri. Mungkin sebab ada modal sikit serta peluang menarik, KM takleh tunggu lagi. PNB pun sekarang tgh gigih nak issue RM5bilion saham amanah minggu depan sebab depa nak modal untuk beli syer. KM pun tgh tunggu suntikan modal dr pemodal2 bebas.

KM tengah berkira-kira, kalau KM dah kaya, mungkin KM rela sepenuh masa dalam pasaran. Mem tentu bersetuju ngan KM hehehe.....Kepada komen2 dari para sahabat & pengunjung setia Calculatorbuta yg tidak berjawab, KM ucapkan terima kasih & sebenarnya KM tak penah melupaikan anda. Tapi pelaburan KM lebih mencemburui masa KM dengan anda semua..........

*KM melabur tahap ciput2 ja. Menunggu modai besar yg belum sampai hehehe.......

7 comments:

shasha said...

iyer ke ciput je bro...??tak caya aahh~!!

suw said...

wahhh..main saham smpai lupa blog yer hehe

CiK AiDa said...

km!
dh kaya jgn lupa kitorng aaaaaaa...!

Dee said...

ko update blog maleh..kaco org kat ym rajin..ko jgn nk bagi alasan eh..huh..bosan gak ngan ko!!

KM said...

shasha- iye, KM tgh tunggu modal dr EPF hehehe...

suw- itu belum main kayu tiga lagi hehehehe...

Cik Aida- ko selalu dalam ingatan hehehehe...

Dee- aku malehla sebb main saham lebih thrill, silap aribulan aku bleh koma hehehe......

Masy said...

pelaburan ni tak baik tau cemburu2 haahah

gudlak KM!~

Mya said...

mungkin jugak faktor usia kot.. hmmm...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin