Thursday, May 21, 2009

Selamat Hari Ibu & Hari Guru

Rasanya belum terlewat untuk menyatakan pada yang berkenaan Selamat Hari Ibu & Hari Guru yang disambut pada bulan Mei ini. Untuk Hari Ibu, KM telah mengucapkan selamat kepada Mem tercinta selaku umi kepada Nur Batrisya a.k.a Budak Kacak serta anak kami yang dalam kandungan. Budak Kacak dah belanja umi dia makan ice cream Wall's Moo tp KM janji akan bagi hadiah kt Mem bila KM withdraw duit EPF nanti hehehe.....tungguuuuuu.

Selamat juga KM ucapkan buat bonda KM, bonda mertua serta bonda2 yang lain sama yg masih hidup atau yg telah pergi, semoga Allah memberkati & merahmati pengorbanan anda sebagai ibu yg kasih sayangnya tidak bergalang ganti (KM xnak cakap lebih2 nanti KM sedih plak hehehe).

Selamat Hari Guru pula untuk semua guru-guru & mereka yang telah membimbing kita semua sepanjang hidup ni ke jalan yang baik & diredhai Allah wpun mereka bukan bekerja sebagai cikgu. Ini termasuklah mak ayah kita, saudara-mara, sahabat handai or sesapa saja yg telah sudi membimbing di sepanjang kehidupan ini.

2 comments:

dakgilachoc said...

lama tak komen sini...:p

wah mesti hadiah best tu..siap withdraw duit epf...banglo sejibik ke pakcik KM? hikhik...

anda di tag...sila wat yer..tag senang jerla pakcik..=P

Dee said...

weh...ko terlewat ar..tulah asik tgk share2 je..kt aku ko xnak bg adiah ke?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin