Wednesday, September 14, 2011

Duit Raya...apa yg boleh kita buat dengannya?

Nama saya Muhammad Adam Irfan....setiap kali raya, budak2 mesti akan dapat duit raya. Tak kirala byk atau sedikit, pasti dapat punya. Tahun ini, saya dapatla dalam seratus lebih duit raya. Dengan duit raya tu, abah saya (KM) belikan saya sebuah motor mainan sebab motor yg dulu telah tercabut handle sebab kakak saya (Budak Kacak) suka belasah naik walaupun dia dah besar.

Kali ini, abah saya dah warning kakak saya. Kalau dia belasah naik motor ini, abah saya akan tarik telinga dia.

Dengan motor ini, dapatlah saya bersiar2 di dalam rumah sahaja & acara bermain di jalan raya tidaklah dibenarkan sama sekali.

25 September ini, saya akan berusia 2 tahun. Saya berdoa2 supaya umi & abah saya dapat membeli hadiah motor yang pakai bateri plak sebab motor ni saya kena kayuh...susah sebab kaki tak sampai. Sekian, harap maklum.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin