Tuesday, February 14, 2012

2 syarikat Malaysia telah lama mengeksport minyak sawit ke Israel...

Menjelang PRU ke-13, pelbagai isu hangat dicang di sana-sini. Antara yg panas ketika ini ialah sapa sebenarnya menyokong negara haram Isreal. Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mendedahkan satu cerita yg selama ini mungkin org kebanyakan terutama yg rajin membaca Utusan mungkin tak tahu.


2 syarikat Malaysia, Mewaholeo Industries Sdn. Bhd. & IOI Croklan Sdn Bhd dilaporkan selama ini telah pun terlibat secara langsung mengeksport minyak sawit ke Israel. Inisekaligus menolak dakwaan hanya syarikat asing yg melabur di Malaysia sahaja mempunyai hubungan dagang dengn Israel.


Jadi bagaimana dengan tuduhan kerajaan selama ini terhadap pihak itu & ini menjadi ejen yahudi? Bagaimana plak dengan kempen2 yg menyokong pembebasan Palestin? Rakyat terus ditipu atas dan bawah hehehe.....anda bagaimana??


* KM tahu perkara ini dah lama sebab Cikgu Watie dulu pernah keja kt salah satu company yg ada kaitan dengan salah satu syarikat di atas. Syarat nak eksport minyak ke Israel mesti ada sijil Kosher (cm sijil Halal Jakim la)...






No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin