Tuesday, October 13, 2009

Adam yang kuat isap nenen.......

video

Pejam celik, pejam celik....usia Muhammad Adam Irfan dah nak masuk 3 minggu. Dah besar pun anak KM. Walaupun tak dpt melihat dia membesar setiap hari tp setiap hujung minggu, KM & Budak Kacak akan balik melihat adik dia. Lepas pantang ni, KM bawakla balik Mem ngan Adam. Ikutkan mak mertua KM, Adam ditinggalkan terus 3-4 bulan lagi pun takpe......hehehe....xble..xble...

Menurut Mem, Adam sentiasa saja mahu nenen dalam mulut dia. Bila Mem cakap, Adam menetek sampai nenen pedih...KM senyum saja...adoilah aku jantan aku ni hehehe........

* Minumlah susu ibu untuk jd sihat & kuat..................

6 comments:

cHeRyNa PiReS said...

waaa...gumbira tgk adam!nyways km...dpaat inspirasi dr cerita nur kasih ke?:P

Dee said...

hahaha..lps ni melepaslah ko..dh jd hak milik adam..kehkehkeh..

shafarina said...

huhuhu

berebut supply pulak dah karang

Masy said...

congrates KM! x lmbt sgt kot hehehe

Zyma Saad said...

Wahhhh....comelnyerrr.
Bak sini, nak cubit pipi baby KM.
:)

KM said...

Cheryna- Nur Kasih? KM tak tgkla cerita tu Ryna.....so xsure apa inspirasi yg Ryna maksudkan...hehehe...

Dee-pandaila ko...aku ada perjanjian konsesi tau....hahaha..

shafarina-Km pilih yg dlm tin...sihat..sihat...hahaha

Masy- thanks...lambat asal selamat...

Zyma- hahaha...cubit takpe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin