Friday, December 17, 2010

DUN Tenang: Menanti 1 lagi pilihanraya kecil.............


Malaysia akan sekali lagi mengharungi pilihanraya kecik yg ke berapa belas entah selepas ADUN Tenang, Dato Sulaiman Taha meninggal dunia awal pagi tadi. DUN Tenang terletak dalam PArlimen Labis & dalam Pilihanraya Umum 2008, Dato Sulaiman menang dengan majoriti 2 ribu lebih undi mengalahkan calon PAS. PRK ini juga akan menjadi kayu pengukur kekuatan parti bertanding menjelang PRU ke-13 yang dijangkakan tahun 2011. Ia juga akan menjadi tempat untuk melambakkan wang untuk membeli undi2 manusia yg kurang harga diri..............adios amigos....undi dengan otak bukan dengan duit!!!!

5 comments:

Kak Lia said...

KM - cepatnya hang kuarkan cita...hehehe....

mama rasa maleh la ni pi mengundi...boleh ka....

pagi td smpi je opis, mekanik tanye..tk pi melawat ke??? erk....sape ninggal????
Dia cakap Leman Taha...oOoo...Innalillah.....

Baru je 2-3 ari lepas dok sebut2 nama dia....

KM said...

Mamarempit- wah!!!pengundi kawasan tu ke? Camni saya bleh kempenla hehehe..........Undilah parti saya hehehe....!!!

Dee said...

pilihanraya lagi eh..hmm..aku mcm dh bosan ar politik2 ni..

Kak Lia said...

Dee - aku pun tk suka...hehehe

KM nk kempen parti cap ape?
Cap tepung boleh?

Ayuraza said...

laju je ek berita dari KM nih..hehe
apa2 pn innalillah..
undi duit??? kepada yang berkenaan beratur2..hehe

saya???..no way!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin