Wednesday, December 22, 2010

Perangai cam belangkas......

video

Korang besa tgk belangkas?? Mungkin sesetengah orang di zaman ni, belangkas pun tak penah tengok tapi perangai je cam belangkas. Selalunya belangkas ni orang kaitkan dengan kapel2 yang takleh nak berenggang langsung. Ke mana saja pasti nak bersama hatta kalau ke jamban boleh bersama, situ pun nak gi sekali. Cuba ada layan habit belangkas ni.........keja nak berkepit ja...........

4 comments:

Thristhan said...

Wow, dah lama tak tengok Belangkas face to face :)

Ayuraza said...

belangkas....bukan ader org makan ke?? tak dapek la nk makan benda besor macam apa ntah..haha..
xlalu der..

Dee said...

ko kan yg mcm belangkas..hahaha..

KM said...

Tristhan- memang susah nak jumpa secara live!!!

Ayu-Km pun tak besa makan hehehe......Kulit buat helmet ...

Dee-belangkas ngan Mem takpe...xdose hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin