Friday, December 10, 2010

Pakat Mai Penang Oooiiii.....

Cuti sekolah serta hujung tahun memang waktu yang sesuaiutk ramai org bercuti & makan angin. Rata-rata event & tourism spot sesak dengan penginjung. Aritu, MAHA 2010 saja menarik pengunjung jutaan orang.

Di Penang pun, setiap minggu ada event diorg buat. Last week, kita ada AAM Petronas Cub Prix kat Padang kota Lama. Tapi KM sekeluarga ke Penang Butterfly Farm di Teluk Bahang sempena pelancaran maskot baru. Gambar tak sempat KM download lagi dari kamera.

Sekarang juga tengah berlangsung Pesta Pulau Pinang sehingga 2 Januari 2011. Untuk pengetahuan korang, seumur hidup KM dah lebih 30 tahun dok di Penang, tak penah KM jejak kaki ke pesta tu hehehe............kerek betui!!!

Kalau sesapa datang ke Penang minggu ni, korang bleh gi Pesta Flora 2010 bermula esok hingga 19 Disember. Juga ada Pertandingan Perahu Naga 2010 di Teluk Bahang Dam esok & lusa. Juga ada Pesta Hoki MILO-NSTP di USM bermula arini hingga Ahad. Sesapa free blehla datang ke Penang...macam2 adaaaaaaaaa.............




2 comments:

Ayuraza said...

jom cuti-cuti KL je pun..hehe

shahrilhakime said...

laaa.....padanle mem awok ngajak ke Penang....ghupenye Pesta Penang.....2 tahun bertughut2 awok dgn family pegi Pesta Penang niii

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin