Wednesday, July 22, 2009

Pemburu %&+#@$% Anak Dara????


"Tu...tgk tu...sapala punya yakpur salam buat gitu. Tapi bukan saya tau hehehe"

Arini KM takde idea cuma ada beberapa info utk anda pagi ni. Antaranya lebih kurang kol 8 hingga 10 pagi, Malaysia dijangka akan mengalami gerhana matahari namun mungkin fenomena itu tidak akan kelihatan sepenuhnya di Malaysia.

Keduanya, mesyuarat mingguan kabinet hari ini akan menentukan sama ada tarif elektrik akan naik or tidak tapi ramai penganalisis ramala akan naik. Wpun kenaikan dijangka utk pengguna sesetgh sektor or mengikut kadar penggunaan namun kenaikan taka langsung akan menyebabkan kenaikan harga barang.

Ketiga, harga2 saham di Amerika & Eropah ditutup tinggi dgn prestasi kewangan luar jangkaan kebanyakan syarikat utama di sana serta data2 ekonomi yg menunjukkan dunia mungkin telah keluar dr situasi buruk ekonomi. Bursa Malaysia hari ni bagaimana????

Selain tu, tinjuan KM ke sebuah akhbar online membawa cerita berikut. Korang bacalah sendiri ye. Pesan KM menjelang bulan kemerdekaan ini, jgn salahlah semangat mengibarkan bendera kebangsaan anda............kuang..kuang...

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0722&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm

4 comments:

dakgilachoc said...

yer ke bukan KM? ntah2 KM pun sama...kibar bra dgn gstring mem dan budak kacak..ahaks..jgn marah KM..kang petir lak..kahkahkah...

Aspalela said...

woooo....

tak senonoh la kan masok TV gambo "sotong kering" ni bersepah2...

jaga2 la pada anak2 dara terutama sekali..dan kaum wanita....sebab menda alah ni blh di "ilmu hitamkan"..lagi2 yg belum di basuh....mandrem kuat wooo!

Dee said...

kehkehkeh..ko ke pemburu anak dara tuh...

Kebencian_Maharaja said...

dakgilachoc- ko dah lama idup ekkk??? hahaha......

aspalela-besa buat ke? kuang...kuang

dee- aku pemburu malam hahaha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin