Tuesday, May 10, 2011

Aku sayang kamu!!!!

Bangun tido arini KM rasa makin sihat le. Nak tahu kenapa? KM bertekad menyahut seruan kerajaan supaya mengurangkan pemgambilan gula hehehe......


Dalam dunia ni rasanya, Malaysia antara kerajaan yang paling sayang pada rakyatnya. Sebab tu dipernaikkan selalu harga gula. Tak percaya? Harini naik lagi 20sen hehehe....


So kepada pengguna2 di Malaysia ni, hentikanlah ambil gula. Kalau tetamu datang tu, hidangkan je sky juice hehehe demi kesihatan....


* Baru je dok heboh ayam naik sampai sekilo RM8.50, tup..tup gula plak naik harga hehehe.......caiyok!!!

4 comments:

risanur said...

semuanye naik skrg huhu...

Ayuraza said...

tu la..semuanya naik..tapi tak turun-turun pown..^^

KM said...

risa & ayu-itula....ujan pun segan nak turun dah sebab yang lain semua naik hehehe....

suw said...

wahh..makin kurangla org malaysia yang mengalami obesiti..sebab gula kan dah naik hahahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin