Thursday, May 12, 2011

Sesak di Jambatan Pulau Pinang semalam.....

Petang semalam, semua pengguna Jambatan Pulau Pinang & feri yang menuju ke Tanah Besar terperangkap dalam kesesakan. KM yang kuar ofis 5 ptg hanya melepasi Jambatan hampir pukul 6.45. Pemandu lain selain penunggang motosikal pun sama jugak sangkut dalam jam tu yang start dari kol 4 lagi.


Semua ni gara-gara sebijik keta yang dikejar polis dari Batu Feringghi lagi. Katanya suspek tu ada bawak dadah. Yang angin keta tu pi terbabas kat KM 0.3 (selepas tayar belakang ditembak) betul2 kat susur kuar Jambatan ke Seberang. So, sementara polis nak selesaikan keja mereka maka keta tu xbleh dialihkan hinggala kol 7 malam.

So, semua orang stress semalam. KM kat kol 8 baru sampai umah. Hampeh betui!!!

* Jambatan Kedua dah 50% siap, harap pasni ada alternatif untuk kurangkan masalah sebegini nanti........

2 comments:

amry said...

oo.aku ingatkan ada kemalangan apa semalam.memang ramai la yang tengok.aku dari seberang nak balik pulau.nak berenti payah sebab aku bawak keta.yang buat aku hairan tu ramai sangat orang tengok, kemalangan tak der la tara mana, siap ada photographer lagi.sah masuk paper.sapa yang sangkut semalam memang menyumpah laa...mujur aku awal sikit ke seberang.3.30 petang.kalau tak sekali aku menyumpah.haha

risanur said...

krn polis nak tangkap penjenayah semua orang juga terlibat...nak buat camne kan...kena la terima kenyataan..huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin