Monday, May 2, 2011

Terbunuhkah Osama Ben Laden???

Berita paling panas harini ialah Amerika Syarikat mengumumkan berjaya membunuh satu icon yang telah hampir 10 tahun menghantui mereka sejak peristiwa pengeboman World Trade Center 11 September 2001.

US secara terus meletakkan peristiwa itu sebagai kerja buat Osama & kumpulan Al-Qaeda walaupun buktinya agar meragukan. Apa saja kejadian pengeboman, serangan & seumpamanya selepas tragedi itu akan diletakkan di atas kepala Osama sebagai puncanya walau lepas disiasat orang lain punya keja.

Osama bin Mohamed Bin Awad Bin Laden @ Osama Ben Laden yang US & sekutu2nya gelar pengganas no.1 dikatakan dibunuh di Pakistan melalui operasi ketenteraan oleh US & sekutunya.
Dengan berita kematian Osama ini, majoriti rakyat US keluar ke jalan2 utama meraikan kegembiraan mereka.......

* Osama antara contoh insan yang bertindak balas terhadap segala kekejaman Yahudi & Nassara di seluruh dunia......Dia dilabelkan pengganas melalui justifikasi US & sekutu2nya yang menghalalkan pembunuhan umat Islam di seluruh dunia.......Apa yg kita buat ada perhitungannya di sisi Allah & Allah akan menghakimkan manusia termasuk Osama samada dia betul atau kita yang salah menuduh dia........

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin