Thursday, August 19, 2010

Contest 10 Persen Duit TabungKu, Duit RayaMu Jua.......

Nama contest ni cam sengal ja.....Tapi sempena Ramadan yg penuh keberkatan ni, KM dengan ikhlas hati telah memecahkan tabung syiling kesayangan KM. Tabung yang menjadi alasan Budak Kacak setiap kali meminta kami membelikan sesuatu barang untuknya. Katanya KM orang kaya sebab ada tabung yang penuh duit hahaha......(moga2 apa yg anak aku katakan akan jadi kenyataan di masa depan).

Contest ni senang ja, korang just teka BERAPAKAH JUMLAH KESELURUHAN DUIT YANG TERDAPAT DALAM TABUNG TU? termasuk duit kertas. Mungkin sukar nak teka dengan tepat tp KM mencari yang paling hampir. 1 jawapan paling hampir & paling awal diterima akan dihadiah 10% daripada nilai tabung tersebut.

Syarat2 pertandingan:

1) Teka ni akan bermula 20/8/2010 hingga Hari Kemerdekaan 31 Ogos ni. Dalam masa 24 jam selepas teka ditutup, keputusan akan diumumkan hehehe......

2) Sesiapa yang hidup & singgah di blog ni boleh mencuba tetapi dengan hanya 1 ja peluang tekaan. Walaupun anda pertama kali menjengok Calculatorbuta tapi jangan rasa malu utk mencuba.

3) Sesiapa yg memberi lebih dari 1 tekaan akan direject kekekeke...........Jangan lupa tinggalkan jejak utk memudahkan korang dicontact kalau menang.

4) Tiada bukti pembelian diperlukan. Maknanya takyah korang susah2 pergi kedai beli barang ke, kutip plastik pembalut ke, kutip tudung botol ke, dsbnya......

Untuk memudahkan korang meneka, KM bagi hint2:

a) bekas tersebut merupakan bekas mengisi biskut Munchy.

b) kebanyakan syiling tersebut adalah 50sen & 20sen. Terdapat juga helaian duit kertas RM1.

c) 10% daripada duit tersebut mungkin boleh digunakan utk bayar 2-3 jenis (agak2 je hehehe...) biskut raya yg korang dah order utk raya kali. Kalau beli ayam, mungkin bleh dapat 4-5 ekor utk korang buat lauk di hari raya ni hehehe............senang2.


* Apa yg kita pegang di tangan kadang2 bukan milik kita semuanya.....tidak salah jika berkongsi dengan orang lain apa yang kita dapat...........tapi berkongsi kasih takbleh21X hehehe..........

11 comments:

shafarina said...

ala ala bayar zakat gitu :)

onniey84 said...

nk join nk join..heheehe
try nasib jer ...
dalam tabung tu rasa2 ada 680.00..

.::CeK LaLa::. said...

KM!!! manyak nyer duit ghayerrr!!
utang tawon lepas nak bagi duit raya, tak bagi2 pon!!!
hehehhe.. Lala nak teka jugak...

dalam tu ade lebih kurang campur tolak.. RM666.66

hehehhehe.. saje amik mood nombor 6! ahakss!!

Mak Su said...

nak cuba :)

RM300

Dee said...
This comment has been removed by the author.
Dee said...

aku teka..RM350..

shafarina said...

eh lupa teka laaa...

teka RM500 kah :D

.::WaNiE::. said...

hmmmmm

hmmmmm

nak teka apa ehhh


hmmmmmmmmmmm

728! huhuhu

mamarempit said...

byk nye depa teka...mama pun nk teka gak le...

teka sikit je....
rm 75.50...

hahaha...siap ada sen lagik...

Zyash said...

yeah...nak teka, nak teka....nak teka jugak... ade RM254.5o...betol x?? betul x??...cakap la betul KM...hehe

risanur said...

Rm225 kot...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin