Monday, September 27, 2010

Aku Dapat iPhone 4 dari Nuffnang......horrayy

Korang pasti tertanya2 camna KM dapat iPhone 4 daripada Nuffnang? Sebenarnya KM gempaq korang ja hehehe...xdapat iPhone 4 pun. Yang dapat hanya add Nuffnang untuk menang iPhone 4 dari DIGI.




* Kalau nak beli iPhone 4 tu mungkin KM tak mampu. Kalau mampu pun kena fikir juga, berbaloi ke dgn harga gajet tersebut yg mencecah RM2k lebih dgn penggunaannya pada KM? Kalau setakat nak menunjuk2 baik lupakan je. Kalau setakat nak bersms, handphone RM50 pun dh memadai kan?.....


2 comments:

ken said...

ad saje ke.. ingat real iphone.. haha =P

Dee said...

aku ingat ko dh dpt..kehkehkeh..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin