Tuesday, January 11, 2011

Manusia kadang-kala lebih kebinatangan dari binatang......


Berat mata memandang, berat lagi hati yang memikul. Manusia kadang-kala lebih kejam & lebih kebinatangan dari binatang. Binatang yang xde akal pun sayangkan anak. Tapi manusia yg ada akal sanggup mendera budak sampai mati. Semoga Allah menempatkan anakanda Nur Dania Qistina di dalam taman2 syurgaNYa.........Kepada yang bersalah menyiksanya, go to hell!!!

6 comments:

Ayuraza said...

KM..tersentap tengok pic arwah..sape nih??masuk paper ke???..sedih nyer..kiter nak marah anak pun tak sampai ati..tergamak la bintang nih..memang neraka jahanam la kau!!

Ayuraza said...

KM mintak izin share...

DKosongLapan said...

KUghang AJo........ ade lagi yg berhati binatang macam niii....

KM said...

Ayuraza- sedihhhhhhhhh!!! sharela apa yg patut ayu...

D08-entahla bro...mcm2 dlm malaysia skrg ni....

onnie said...

sian bdak cute ni,,tak bsalah pon kan,,,mmg binatang lah org yg kaki pukul budak ni,,ish!!!!!!!!!

Dee said...

mmg betul2 kejam..patut hukum kedua-duanya..baru padan muka..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin