Wednesday, January 26, 2011

Plasma or LCD or LED or tak beli langsung???

Rasa macam nak beli. Sebab tahun 2011 ni harga dah banyak turun. Dan sekarang plak tambah ngan offer Chinese New Year. Rasa cam minat tapi berfaedah ke? Perlu ke?? Tengah fikir lagi......hehehe....


6 comments:

Mamarempit said...

Papa pun dh ada ura2 nk cekau sebijik....sbb tv yg ada tu dah makin gelap....kalo babak drama di waktu malam...kompem...dgr suara je...tk napak apa pun cerita kt dlm tu..heheheh....

KM said...

kekeke....tgk cerita hantu sure tak takut kan sebb xnampak muka antu hehehe.....kempen BN di Tenang xda offer tv ke mama? hehehe.....

risanur said...

slmt berfikir untuk membelinye...jgn fikir2 lama nati terlepas promotion tahun baru cina plak...

soccerrat said...

Itulah Risa...tgh fikir ni hehehe......

onniey84 said...

BELI....BELIIIII..seruan tanduk ni..hehehhe..beli jer KM...hrga sekarang mmg ok sangat2.....

KM said...

onniey- ko beriya2 sgt nak suruh KM beli, ko nak top up sikit ke? kekekeke..........

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin