Tuesday, June 5, 2012

Bila mau kawen?

Korang dah pernah kawen? Best ke tak best kawen ni? Mula2 kawen tu memang bestla..ayang mayang bagai gitu...lelama kawen masih gitu?

Ada yang kawen muda...ada yang tua baru kawen....ada yg tak kawen2 lagi...jodohla kan.

Ada yg kawen sekali...ada yg kawen sekali lagi...ada  yang kawen 3 kali lagi pas kawen sekali.....hehehe...jangan kena bambu ngan isteri tua sudah...

Ada yg kawen cerai...katanya takde persefahaman lagi....takde jodoh lagi...ada yg kawen bercerai mati....

Ada yg kawen simple2....ada yg kawen macam artis hehehe...budget sendiri mau ingatla...

Ada yg kawen lari...mak bapak tak suka tapi kerna cinta kuturutkan jua...ada yg bahgia..ada yg kaciwa...

Sekarang musim orang kawen...bigwork... sana sini orang kawen...sana sini kenduri kawen...

* Kepada yg akan melangsungkan perkahwinan, pertunangan atau apa juga perancangan yg berkaitan, KM mengucapkan selamat berjaya...semoga perkawinan anda & saya jua kekal dirahmati Allah. Kepada yg belum ada jodoh..doakan supaya jodoh anda dipermudahkan...amin.

1 comment:

Kind of Technology said...

Wow what a weblog i am so inspired here can you discuss here, i am back again again to your site as soon as possible and i have lot of collection for you just click here for more information.



Technewsinfo

Technews

Tech news

Tech

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin