Thursday, January 29, 2009

Jomla Pakat Tolong...........

Selepas beberapa hari selepas gencatan senjata berlaku, para wartawan mula memasuki Semenanjung Gaza, begitu juga petugas2 sukarela & bantuan. Kita mula melihat keadaan sebenar situasi serta kesengseraan yg berlaku di Gaza selepas beberapa minggu dibedil & dihentam oleh peluru & bom Yahudi.

Kesan kemusnahan serta kesengsaraan umat Islam amat ketara & menyedihkan. Semlm, KM melihat di kaca tv bagaimana seorang kanak-kanak yg begitu hiba sekali. Dalam sekelip mata, dia menjadi yatim piatu apabila kedua ibu bapanya terbunuh angkara bedilan bom-bom Yahudi. Sebagai umat Islam yg prihatin terhadap nasib saudara kita di Gaza, marilah sama2 kita menderma & membantu mereka. Kita tahu, kita tak mampu ke sana menentang Yahudi atau membantu secara langsung tp gunakan serba sedikit kemampuan yg anda utk membantu mereka di sana.

Sumbangan anda boleh disalurkan melalui Tabung Kemanusiaan Harakah melalui akaun Bank Islam- 14069010021298. KM yakin sumbangan anda ini akan terus disalurkan kepada umat Islam di Gaza & bukannya kepada pihak2 yg membohongi dunia tentang perjuangan mereka di Palestin sedangkan mereka sebenarnya bersekongkol dgn Yahudi & Amerika. Hidup Islam!!!

Bangsa Yahudi adalah bangsa yg tidak boleh diajak berdamai. Sesungguhnya apabila kita berdamai dengan bangsa ini, tentulah mereka mempunyai muslihat tertentu di sebaliknya. Menurut ulama, sepanjang sejarah manusia, Bangsa Yahudi telah membunuh lebih 70 orang nabi/rasul yg diutuskan Allah. Yasser Araffat melalui PLO berjuang sejak muda untuk perdamaian dengan Yahudi tp apa hasilnya? Nothing....sehinggalah beliau mati. Perjuangan beliau disambung oleh Parti Fatah pimpinan Mahmood Abbas. Mereka ini diam sahaja apabila saudara mereka dibunuh di genting Gaza.

3 comments:

Dee said...

yahudi mmg musuh Islam dr dulu lagi..kita tlg setakat yg termampu..

Mak Su said...

diorng tu mmg racun, racun.

KM said...

Dee- sekurang2 antara kita masih ada yg mengerti wpun di saat2 ni masih ada yg berbangga mempromosi akan produk2 Yahudi. tak caya, dee try ronda2 di sesetgh blog.

Mak Su- Racun yg telah meracuni tubuh umat Islam.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin