Tuesday, October 5, 2010

15 Oktober ni ada bonus 2 bulan gaji?

Kurang 10 hari lagi (on 15 Oktober 2010), akan ada pembentangan Bajet 2011 di Parlimen. CUEPEC yang mewakili keseluruhan kesatuan pekerja di kalangan kakitangan awam dah beberapa bulan asyik dok canang minta kerajaan bagi bonus 2 bulan gaji kepada semua kakitangan tanpa mengira pangkat. Bleh dapat ke? Takyah mengharapla lebih2 nanti kacewa.

*Baik fikir benda2 lain yg berfaedah hehehe...... kalau dapat aku sapu je berapa bulan pun.

4 comments:

DKosongLapan said...

ehhhh...same le kite KM...... beghape bulan pun awok sapuu....gahse bawah PM sekaghang ni tak penah lagi dpat bones....dpat bantuan je memanjang.,....hehehe

.::WaNiE::. said...

kekekek

ada, adalah

takde, nak buat camne

eh mcm saya keje gomen lak kekekeke

onniey84 said...

tk dapat sebulan suku pun i sudi bos..heheh

KM said...

D08-patutnya dapatla kali sebab kerajaan asyik dok canang pertumbuhan ekonomi hebat dalam beberapa suku ni...lagipun dah depat election ke-13 ni...

wanie-takpe2...kalau ada bleh buat contest lagi hehehe...

onniey- dapat suku takpe jgn jadi 3 suku dah le hehehe.......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin