Wednesday, April 30, 2008

Cuti-cuti Malaysia

Buenos días (selamat pagi).....esok public holiday, cuti Labour Day satu ari. Kepada yang merancang percutian/perjalanan, selamat makan angin. Kepada yang tidak ke mana2, bleh spend time kat umah ngan family or ngan awek-aweks.

Untuk jiranku, Mr. Jazz yang merancang trip ke Terengganu malam ni diharap bergembira. Dengar kata ombak kat sana besar bro, so hati2 la ye. Walaupun akan terlepas game Liverpool vs Chelsea tapi jangan bimbang jika Liverpool menang akan ku sms khabar gembira itu dengan segera keh..keh..

Kepada staf-staf yang menuju ke Bukit Jalil untuk perhimpunan pekerja 2008, sabtu ni diharap selamat sampai dan selamat kembali. Manakala yang masih bergelut ngan final exam tu, teruskan usaha anda. Usaha itu tangga naik rumah (salah..tangga kejayaan). Man, exam camna? exam takleh sub-con ke? he..he..Kepada Cik Tipah yang dah abis exam diharap akan mendapat result yang cemerlang, gemilang tp jangan hilang keh..keh.. buena suerte (good luck) semua.


* esok cuti, mananya kena buat keja umahla kui..kui...Plan asal nak gi Majlis Sepetang Bersama Menteri Besar Kedah di Dataran Air Terjun Titi Ayun, Yan, Kedah. Tapi esok mungkin tak sempat kot lagipun arini aku sakit gigi plak. Rasa cam nak suruh orang tumbuk je gigi ni kui..kui.. Kepada yang mempunyai masa, tenaga & wang, rajin2 melancong/berjalan2 ke tempat orang. Salah satu tujuannya untuk melihat keindahan/keunikan ciptaan Allah.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin