Friday, April 11, 2008

Syahir..Oh Syahir.....

Aku harap ko xmarah bila aku masukkan entry ni. Sebenonya aku kesian sangat kat ko. Pas hampir 6 bulan terperap kat umah lepas kena langgar keta (patah kaki), awek plak angkat kaki (bukan jatuh ditimpa tangga tp dihempap sekali ngan dinding umah keh..keh..). Macam ni la idup manusia, kdg2 diuji ngan keseronokan, kemewahan dan kdg2 diuji ngan masalah, musibah dsbnya. Kepada ko, byk2 la bersabar sebab Allah itu bersifat Maha Pengasih & Maha Penyayang.
Aku tau ko nak kawen sesangat tp nak buat camna jodoh belum sampai lagi..sabo..sabo. Kalau sesapa yg visit blog aku n rasa kesepian lagi & nak berkenalan ngan abg Syahir ni blehla pelan2 kontek dia kt talian 012-458 4204. Syahir, aku bagi ko promosi percuma kt blog aku. Tak yah bayar keh..keh..
Anyway, arini dah Jumaat dan tomorrow dah cuti. Masa berlalu ngan pantas tanpa menoleh ke belakang lagi cuma manusia je yang kerap tertinggal dan alpa. Pergerakan masa tanpa pencapaian atau perubahan, pada aku satu kegagalan. Aku berharap target aku tahun ni akan tercapai keh..keh (time is running out! tinggai kurang 8 bulan gi).

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin