Tuesday, April 29, 2008

Jomla join kalau berani!

Sebenarnya, aku nak ajak kwn2 join contest kt atas tu. Dia ada berbelas soalan (aku pun tak ingat berapa belas). Soalan dia berkenaan pemain2 setiap negara yg layak ke Kejohanan Eropah 2008. Dia bagi clue, anda sendiri yg cari jawapannya keh..keh. Pas setel jawapan, anda buat sikit slogan. Tak yah guna kertas. Aku dah berjaya setelkan & antar satu entry. Kalau tanya jawapannya, ikhlas cakap aku tak salin masa aku buat aritu. Tp tips dia cari kt Wikipedia.

Hadiah utama, 2 tiket utk menyaksikan perlawanan Kejohanan Eropah 2008 di Austria-Swiss. Selain tu, adala hadiah2 lain. Kalau senang2 atau berani, cumalah. klik kat bawah:
http://www.tv3.com.my/euro2008/contest/index.asp

*Bila terkenang Kejohanan Euro, teringat contest Dunhill Euro Road To Benelux 2000, aku menang pakej ke Holland seminggu. Tp atas masalah2 yg tak dpt diatasi, aku terpaksa tolak keh..keh..(bukan rezeki tu).

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin