Thursday, June 26, 2008

Tag Tentang Tipah

Ini adalah photo semasa CikTipah sedang menjalani ujian angkasawan. Sayangnya, beliau tak terpilih hehehe (jgn ambik hati ye)

1) 3 wishlist yang amat Tipah harapkan
* kebahagian hidup sama ada di dunia mahupun akhirat (betulkan Ciktipah kan..kan..kan). Keduanya, kesihatan (bebas dari penyakit asthma...aku taula betapa seksanya ada penyakit ni kan..kan..kan) & setrusnya menjadi anak yang membahagiakan 2 ibu bapa & bakal isteri yg membahagiakan suami (betulkan..kan..kan)

2) 3 warna yang menjadi kegilaan Tipah

* warna bleh buat orang gila ke? nasib baik aku takkde warna kesukaan. Mungkin CikTipah suka merah hati, purple & ijau (ijau ni warna2 taman syurga & baik utk mata).

3) 3 perkataan yang Tipah suka sebut

* Aku dok jauh dari CikTipah ni so cmna aku leh tahu apa yg dia selalu sebut. Kalau aku cakap CikTipah suka sebut ini, itu, nanti korang cakap aku penipu plak. Yang paling tepat rasanya, CikTipah suka sebut mak & abah (takkan dia sebut amma & appa plak kan..kan...kan).

4) 3 perangai buruk Tipah

* Aku rasa tak patut sebut keburukan orang nanti mengaibkan dia. Apatah lagi CikTipah ni masih anak dara, kang jatuh saham dia. Better aku nasihat, manusia perlu sentiasa ada rasa untuk berubah kepada yg lebih baik, ok?

5) 3 perangai sopan Tipah
* Walaupun aku tak penah jumpa CikTipah ni tp aku rasa dia anak yg baik, boleh jadi kawan yg baik & mungkin boleh jadi calon isteri yang baik juga, insyaallah. (kan..kan).


6) 3 tempat yang Tipah pernah tinggal [pindah-randah]

* Pasai ni, frankly said i have no idea. Tapi sebagai anak perantauan perkara ni biasa berlaku (kan..kan)

7) 3 perkara yang menarik tentang blog Tipah

* Aku suka blog dia sebab selalu updated, byk preview tempat2 menarik (sebab dia kaki jalan) & dia rajin berinteraksi ngan para pengunjungnya.

8) 3 perkara yang tak suka tentang blog Tipah

* Apa ye? Keyboard pecahla plak..so xsempat jawap....lain tahun aku jawap hehehe....sekian terima kasih. yang baik dr Allah dan yg lemah adalah kelemahan aku sendiri....zasssssssssssssss

* KM tengah berkira2 nak pakai baju pe time hari penyampaian hadiah nanti, any idea?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin