Tuesday, April 26, 2011

Peti ais pun pintar ye walaupun tak pi sekolah.........

Pintar sungguh peti sejuk baru LG ni. Siap bleh suggest lagi resipi berkhasiat kepada pengguna berdasarkan apa yang ada dalam peti ais tu. Peti sejuk ni akan beritahu kita apa yang ada dalamnya, di mana barang tu diletakkan & bila tarikh expired barang dalamnya.


Di Korea, produk ni diperkenalkan dengan anggaran harga hampir RM10 ribu. Ia juga boleh diconnectkan terus dengan WIFI & boleh dikawal melalui smartphone. Kalau canggih2 sangat rasanya nanti makcik2 kat rumah jenuh plak nak belajar IT hehehe.......


* Kalau dalam peti ais tu ada air Pepsi je, bleh ke dia suggestkan resipi berkhasiat? kekeke.....KM minat tengok model peti ais yang pakai gaun merah tu je hehehe.....

2 comments:

Cik Aish said...

wow..canggih betul!! so tkleh la simpan air pepsi ke kan.. haha..magi sejuk pun tkleh kot letak dlm tu.

KM said...

cik Aish-hehehe...kalau semuanya tak sihat nak taruh ape ekk? masuk tido dlm bleh?? kekeke...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin