Tuesday, April 5, 2011

Terjun Jambatan lagi ke????

On the way balik keja semalam maka ramailah penonton2 yang membanjiri di bahagian tengah Jambatan Pulau Pinang. Korang rasa sebab apa mereka berhenti especially penunggang motosikal, adakah mereka sedang menyaksikan pertandingan memancing peringkat negeri? @ pertandingan perahu layar peringkat kebangsaan? @ ada seekor ikan paus telah muncul di bawah jambatan?

Rasanya semuanya tak betul. Yang kebiasaan berlaku ialah pasti ada individu atau malaun yg telah nekad untuk kamikaze terjun dari jambatan....Kesian pak pakcik2 polis dan abg2 bomba nak keja overtime tok cari itu penerjun. Lain kali, trainingla kuat2 & kasi masuk Olimpik. Bleh juga mengharumkan nama negara.....Cikgu Watie pasti bersetuju ngan KM hehehe...kan cikgu???


7 comments:

Raden Khalil said...

Eh..td ney ke??

Dee said...

jambatan penang tu berhantu tak? hihihi..

KM said...

Raden Khalil- Kelmarinla bro..

Dee-nanti suh Uncle Seeker pi cek tgk.....aku bab ni kureng sikit...

suw said...

terpengaruh ngan drama la tu..asek2 nk bunuh diri jer

onniey84 said...

pahtu aper jd KM? idop ke mati?

KM said...

suw- dlm drama ada byk cita bunuh diri ke? KM xtau plak sebab jarang tgk drma...tgk Upin Ipin je hehehe...

onniey-Selalu yg terjun jambatan P.Pinang tu matila...Kalau terjun titi belakang umah onniey mungkinla tak mati hehehe...(belakang umah onniey ada titi ke ekkk? confius plak)

onniey84 said...

KM..blakang umah oni tu, longkang ada lah...heheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin