Wednesday, April 6, 2011

Selain terjun Penang Bridge, terjun bangunan SPRM pun fames sekarang ni.........


Belum pun habis kes kematian Teoh Beng Hock disiasat, mai plak satu lagi kematian membabitkan orang yang disiasat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Pagi tadi seorang pegawai Kastam, Ahmad Sarbani Mohamed dipercayai jatuh dari tingkat 3 Bangunan SPRM Jalan Cochrane.

KM pun tak pasti apakah sebab kematiannya kali ni & apa plak yang akan kerajaan nanti kabarkan pada rakyat. Apakah dia juga akan dikabarkan menulis nota bunuh diri & kemudian terus terjun hehehe....tunggula nanti apa plak sandiwara yang akan dimainkan.....

KM juga nak tgk apa reaksi Menteri yang tgh sibuk sekarang ni nak tayangkan video seks kat Parlimenla....nak tubuhkan Badan Siasatan Diraja nak siasatan video tu la....macam2 dia ni....lagak cam samseng je.....Nama dia cam nama KM hahaha.....

* KM cam bleh setuju jugak ngan kenyataan MP Sungai Petani, kalau dipanggil oleh SPRM jgn lupa bawak kain putih sekali....hehehehe.....bawak sekali keranda yo.....



2 comments:

rosdiana said...

dah alang-alang bwk kain putih dgn keranda tu. mandi je la siap2 senang.

macam-macam hal..

suw said...

lepasni sprm buat bgnan setingkat jela..asek2 bgnan 3 tingkat tuu je yg org tingin nk bunuh diri..heran2..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin