Tuesday, December 2, 2008

Bila Bulan Tersenyum......

Carrotsusu minta KM ulaskan fenomena ni tp KM kecetekan ilmu & maklumat berhubung perkara ni. Tak silap KM, fenomena ni dilaporkan dlm siaran berita beberapa hari lepas. Memandangkan KM tiada di ofis untuk menyertai kursus pertolongan cemas beberapa hari, KM tinggalkan fenomena unik ni untuk perbincangan sesama kita.

* Tahun depan kalau korang datang Penang & melawat di pantai, korang akan jumpa KM tengah standby ala-ala lifeguard Baywatch hahaha.......

10 comments:

Ungku Nor said...

pantai kat penang?

pantai belah mana KM?? penat woo nak pusing satu pulau punya pantai semata2 nak cari KM ..hehehe

azreen said...

cantik tul tengok bulan tu senyum ek....ada tak mcm muke km senyum? hihihi...

risanur said...

risa pun tak tahu pun pasal fenomena ni...coz risa ada kelas malam tu...

dakgilachoc a.k.a nani said...

tulah dh heboh pasal bulan tersenyum ni...tp tatau pun...baca paper baru tau...

wah en KM nk jadik lifeguard? ada ke yg nk wat2 lemas demi nak diselamatkan oleh en KM ni? hahahahaha...

suw said...

wahh..gitu km..
jadi penjaga pantai..wow!

ita.itu said...

eleh km..ko wat cpr kat mem ko je la..lagi syok..kah.kah.kah

Dee said...

km lukis ke mmg gambar betul tu? musykil..mmm....

butterflytwinlove said...

yuyu berkesempatan tgk bulan senyum..comel sgt..+)

*jap2..nak bayangkan KM KETAK jadi lifeguard..hahahaha +)

Carrotsusu said...

Hmm... carrot pun tak arif.. tapi..sempena bulan haji nih.. ape agaknya dia nak tunjuk... hmm... carrot ade gamba bulan senyum tu.. nanti carrot upload...

kuIna Jentayutiara said...

kat pantai penang... pantai penang ayeq hanyiq dah.
tp x pa nakti sy teropong dr gng jerai.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin