Tuesday, March 24, 2009

Gambar Panas Celebriti TV3


Panas! Panassss!!! seminggu dua ni orang sibuk pula ngan gambar celebriti tv yg gambar dalam keadaan seperti di atas. Senang cakap, celebriti ni dari TV3. Rasanya ramai dah maklum sapa punya gambar ni. Zaman maklumat di hujung jari ni, senang sangat orang mengorek maklumat yg sulit lagi menyulit.

Kepada rakan-rakan yg selalu menangkap gambar 'pelik' gini untuk koleksi peribadi, berhati2lah. Walaupun niat anda bergambar ngan suami or isteri anda tp jika jatuh ke tgn orang lain, alamat fitnahla akan menimpa anda. Bila timbul fitnah, korang kenala jawap di mana? siapa ambil? untuk tujuan pa? pendek kata mcm2 anda kena menjawap.

* Dalam dunia yg kaya ngan pelbagai gajet canggih, berhati2lah. Sebab setiap gajet bleh meninggalkan jejak yg akan disalah guna oleh orang lain...........Kepada celebriti, jika yg mengambil gambar ni suami anda, kira selamatla. Tapi jika orang lain, camna? Jenuhla nak menjawab nanti.........

8 comments:

prebetsabu said...

opocot.. gamba apa tu............. ish ish ish

suw said...

kekekek..tp gmbar ni dlm kategori tak panas kalo melibatkan selebriti km..sbb gmbar ni dikira "sopan' lagi kalo compare ngan kawan2 deme kekekekek

risanur said...

memang bahaya sungguh la gajet yg canggih manggih ni kan...bahaya la...

Mak Su said...

suka ambil gambar sambil nyorok di sebalik pokok

Dee said...

wah ko..join gossip gak ek..

kakpiah said...

weh sapa tu aaa???

aku tak dapat nk meneka...
kalo dia bukak sket lagik mungkin baru aku bleh cam kot...

err.. maksod aku bukak sket kaver kat mata dia tu laa.. bukan towel dia..
ko jgn melencong oke....
;D

Idalara said...

pelik kan...agaknya apa yg diorg mahukan dalam hidup yg singkat ini...dah glamour tp masih nk lebih glamour mungkin..

Aspalela said...

"macam macam adaaaaaa........"
- wow seksii betol gambo lembu tu ekk?
keh3......(lari tajuk)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin