Monday, March 2, 2009

Ustaz Radzi @ Melissa di Butterworth...

Korang yg seusia ngan KM tentu kenal broder ni. Bekas vokalis kumpulan Melissa yg satu ketika dulu terkenal lagu 'Cinta Untuk Nabila'. Rasanya lagu ni boleh lagi korang dengar & berkumandang di saluran SinarFM sekarang ni.

Mohd Radzi Abdul Hamid @ Ustaz Radzi sekarang lebih dikenali di pentas2 agama & motivasi berbeza dgn penampilan beliau ketika zaman kegemilangan band tersebut. Suara beliau masih maintain mcm dulu & dia dikhabarkan sering melaungkan azan di Masjid Zahir, Alor Setar.

Insyaallah, 9 Mac 2009 ni beliau telah dijemput oleh AJK surau Taman Air Tawar Indah (TATI), Butterworth untuk memberi ceramah & berkongsi pengalaman sempena Maulidur Rasul di Padang TATI selepas solat Isyak. Kepada yg dekat2 tu bleh datang...mungkin ada ilmu yg bleh dikongsi.

* KM tak penah berjumpa ngan beliau sebelum ni..... insyaallah mungkin ada something yg bleh dia berkongsi nanti...

8 comments:

mamarempit said...

Cinta utk Nabila
Aku ciptakan bila mata terpejam lena..


huuuuu...lagu jaman skolah bro...

Dee said...

harap dia x jd cam ustaz akhil hayy..terlebih glamer..

kakpiah said...

hamboih.. kemain lagik mama nyanyi!!

KM.. jgn lupa ambik gambar yer..
hehehe....

dakgilachoc a.k.a nani said...

KM, amik otograph sekalik....ekekeke...

Nasrul said...
This comment has been removed by the author.
tulipurple said...

dekat dah tu ngan umah maktok....km dkt2 situ jugak ka?

wanie said...

kirim salam kat dia pesan jgn berskandal ngn artis..kekekke

KM said...

mamarempit-zaman2 kita dulu la kan hehehe...

dee-ya betul...

kakpiah- insyaallah....mama nyanyi sambil merempit hehehe

nani- kalau sempat saya ambik hehehe...

tulipurple- ko ingat KM kat mana? KM org situ2 la jugak...

wanie- insyallah...berskandal ngan ko bleh? hehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin