Thursday, February 19, 2009

19, 20, 21.....

Nombor-nombor berikut bukanlah no. orang menunggu utk berjumpa doktor mahupun no. giliran utk membayar bil. Nombor2 berikut hanyalah sekadar ingatan dalam hidup KM sejak 5 tahun yang lalu.


19 Februari, tarikh Masihi kelahiran KM. Hehehe...arini genap 33 tahun. Alhamdulilah, semoga Allah merahmati hidup KM & semua umat Islam yg lain samada yg hidup mahupun yg telah pergi.....

20 Januari, tarikh kelahiran Mem.

21 Februari iaitu 2 hari lagi ulangtahun ke- 5 perkawenan KM & Mem. Semoga perkongsian ini dirahmati Allah sehingga kami dibangkitkan di Masyar nanti...DEE pun sambut anniversary sama usia n tarikh ngan KM hehehe...
* Semakin kita tua, semakin kita dekat untuk kembali kepadaNya. Bersedia atau tidak...bolos saja dinding itu hehehe...silap2...tanyalah diri kita, ap persedian kita utk kembali padaNya....


11 comments:

dakgilachoc said...

Selamat Hari Tua Pakcik dan Happy Anniversary...lalalalala...

mebby a.k.a ezza said...

HAPPY BIRTHDAY POKCIK>>>SEMOGA PANJANG UMUR DIMURAHKAN REZEKI DAN BERBAHAGIA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA..AMIN...ERKKK MEM BAGI HADIAH PER EK....GRANDLAVINA KAH??

prebetsabu said...

waaa.. selamat ari tua..


ahahah aku lagi muda dari kau... abang km.........

azreen said...

smga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan jodoh/umur km ek.... :-)

p/s
23 hb pulak birthday husb saya....hehehehehe

tulipurple said...

selamat pjg umur dlm kerahmatan dan keberkatanNYA selalu...dan selamat ulagthn perkahwinan dgn Mem terchenta.

sy pun sambut aniberseri ke 5 gak,tp a day after- 22hb feb.

Unknown said...

wahh..berturut2 tarikh tu km..22 tarikh km kna ingat gak..km kna bagi saya hadiah pada 22hb sbg sedekah kekekekek

Anonymous said...

wah sambut bday ngan dee ek..ha ko umur 33? napa aku ngk mcm 43? kah.kah.kah..apa pun happy bday km..dan rajin2 buat susu anak..jgn nak dengkur je..hehe

Neeza Shahril said...

happy besday KM.. semoga bertambah rezeki dan dipanjangkan usia..
tua dah ke? 33 tahun tak tua la.. akak lagi tua heheheh...

Dee said...

hihihi..ko ni pecah lobanglah..lum lg 21..x surprise tol!!

aku dh wish ko kan kat blog aku..cukuplah tu..kalo lebih2 ko mintak livinalak..livita aku lehlah bgi..hehehe...

risanur said...

slmt ulangtahun kelahiran dan perkahwinan...semoga bergembire selalu :)

Anonymous said...

nani- thanks...

ezza- thanks...hadiah xde...grand livina pun, livita pun xde hehehe...

prebetsabu- a'a..aku kan abg...hehehe

azreen- xkan xde papa kot? hehehe...

tulipurple- thanks..semoga anda jua begitu...

suw- 22 hari pe? hari su cukur jambul ekk? hehehe

ita- ko ada lagi rupanya ye.??? hehehe...anyway thanks...ko tunggu pe lg...kata nk tambah family..

neeza_shahril- thanks akak...rasanya akak tua setahun or 2 je dr saya kann..kan...

dee- hahaha..kasi pecahh aaaaa....hahaha

risanur- thanks, semoga anda jua begitu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin