Tuesday, February 17, 2009

Sapura yang ayu..........hehehe...


Sejak KM start masuk market, salah satu kaunter yg KM suka ialah Sapura. Bukan Sapura yang pelakon tu hehehe.... Ni SapuraCrest Petroleum Bhd. Rasanya kebykan kita tahu & maklum, Sapura dulu merupakan pembekal set telefon utk Telekom Malaysia. Sekarang dia dah maju & diversified perniagaannya. Salah satu perniagaan yg success sekarang ialah kegiatan garigali minyak.

Kaunter ni pernah buat KM untung & rugi. Dua minggu lepas, KM beli lagi harga 74.5sen sebab KM tgk graf dia menurun & memang sesuai nak beli sbb selalu bulan Mac, dia akan kuarkan penyata kewangan suku tahun. Hujung minggu lepas, Sapcres mula membuat lonjakan. Semlm, dia ditutup pada paras 80 sen. Dah untung 5.5 sen kan......kalau ada 10 ribu unit, dah untung kasar RM550 kan hehehe.....

* KM tunggu arini cmna pergerakan dia. Rasanya 85 sen dah bleh juai kot hehehe.....tungguuuuuuu

5 comments:

prebetsabu said...

pastu leh banje aku makan!!!! tungguuuuuu...

azreen said...

juaiii jgn tak juaiii... :-)

Dee said...

juai..pehtu sy pun nak dibelanja mkn cam prebetsabu..hehehe..

~Cinta Cukulet~ said...

hehe ingatkan pelakon sapura tu..huhu

Kebencian_Maharaja said...

prebetsabu- insyaallah, sampai masa sesuai..bleh saja bro...

azreen-xleh juai gi la reen, market down kelmarin...

dee- insyaallah, bleh...bleh..bleh blah hehehehe...aku melawak je

Cinta Cukulet- pelakon Sapura mana best...dah xpired dah hehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin