Wednesday, February 18, 2009

mata bertentangan mata....aku rasa terseksa hehehe.....

Adapun minggu lepas, sewaktu KM sedang menunggu Mem gi membeli makanan, KM melepakla di dalam kereta. Al-kisah, lalulah sekumpulan kaum sejenis KM yg telah men-transfer-kan diri mereka seperti wanita. KM tengok je dgn penuh keselambaan (bkn ngan nafsu tau!). Salah seorang membalas balik dengan jelingan serta senyuman yg mungkin bermakna hahaha......KM memalingkan saja pandangan. Bimbang..kalau2 pandangan itu jatuh ke hati hahahaha.....

Bila cakap kat Mem, dia gelak bosala kat KM sambil cakap "dia minat kat abg kot, hehehe...".
* Motifnya, walaupun ada perpatah menyebut 'Cinta Itu Buta' namun KM ni jantan tulen, bang, keh..keh..keh....

8 comments:

Neeza Shahril said...

gambo kedua tu pompuan ke bapok jugak? seriously nampak cam pompuan asli laaa..

dakgilachoc a.k.a nani said...

yerke lelaki tulen? aku ingatkan ko pun sama...wakakakak...

suw said...

gituu..kadang2 dorang2 ni lagi cun dari pompuan btul..tgk kulit tu kadang2 lagi halus mulus gebus..kekekeke, jeles lak kalo nengok :P

tulipurple said...

salam :)
amboiii lentiknye apek...kemain.
cik abg sy pun selalu gak disakat kaun itew..sib baik ler dia mcm KM gak..hehe.tulenn u!

azreen said...

ye ke ko tulen km....kahkahkah

Dee said...

aku tau ko tulen..ko telah membuktikannya..happy birthday ye km...arini..wah dh tua ko ye? hehehe...

.::WaNiE::. said...

eleh eleh dari mata jatuh ke hati..haha dari hati jatuh ke mana km huhuhu

izan said...

km,

gmbr 2 orang yg pakai baju kurung tu cun lah... menarik dan tetarik.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin