Wednesday, May 14, 2008

Ayam bermacam Ayam....

Entry ni aku masukkan dedicated pada saudara Teka Kata @ Amir yg merupakan peminat serama. Dia bela ayam ni sejak tahun lalu. Aku ingat lagi, first ayam dia sampai dari Melaka naik bas ekspress keh..keh..Camna bleh mai idea ni kena tanya dia.
Melalui artikel yg aku baca, ayam ni leh mencapai harga antara RM300 hingga RM60,000 (mak oii cam harga sebiji keta). Inilah dikatakan hobi orang2 dewasa. Anyway, sesapa yg mempunyai minat yg sama, lehla calling2 dia utk berkongsi crita @ maklumat pasal ni. Jgn tanya aku plak sbb aku tak minat bela ayam, makan ayam lehla.
Ayam ni spesel sebab leh lepak dalam umah
Mau tunjuk lagak ye! Pisau mana...pisau?

Ni goreng pun sodap


* Bro, 1 Mei lepas ada pertandingan kat Kota Bharu. Rugi hang tak pi.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin