Thursday, May 29, 2008

England won 2-0 & Torres not for sale

England mencatat kemenangan 2-0 ke atas USA dalam perlawanan persahabatan di Stadium Wembley. Gol England disumbangkan oleh Stevie G & John Terry.

Fernando ‘El-Nino’ Torres bukan untuk dijual! Itulah amaran Liverpool kepada Chelsea yg dilaporkan hendak mendapatkan khidmat penyerang sensasi Sepanyol itu dengan tawaran £50 juta. Torres yang dibeli dengan harga £21 juta daripada Atletico Madrid telah menjaringkan 32 gol sepanjang kempen lalu bersama The Reds.

Torres yg akan mengemudi Sepanyol dalam kempen Euro 2008 Swiss-Austria bulan depan mengesahkan beliau tidak akan meninggalkan Liverpool dan berhasrat menjadi salah seorang legenda The Kop seperti Kenny Dalglish, Roger Hunt, Robbie Fowler & Stevie G. Chelsea dilaporkan berminat dengan Torres setelah penyerangnya , Drogba dan Shvacenko dijangka akan meninggalkan Stamford Bridge.

Aku tau Torres merasai betapa legendarynya kelab Inggeris ini berbanding kelab2 lain. We are European Champion for the 5 times & champ English title for the 18 times. We still legendary club compared to Red Devil’s or The Gunners.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin