Friday, May 16, 2008

Happy Teacher's Day

Aku ambik kesempatan hari ni nak ucapkan Selamat Hari Guru buat semua para guru di seantero dunia (ini tak termasuk guru2 yang mengajar ajaran songsang/sesat) terutama guru2 yang pernah ngajar aku dari aku darjah 1 sampai sekarang sama ada yang mengajar formal atau pun tidak. Alhamdulilah jasa besar anda telah buat aku jadi manusia.

Jasa & ilmu yg anda bagi tak mampu aku balas ngan balasan material. Cuma aku berdoa, Allah akan memberi keberkatan & keredhaaan atas apa yang anda telah curahkan. May Allah bless u all! Tak ketinggalan juga pada bakal2 guru especially my mem. Jangan marah2 anak murid ye! Kalau tak puehati kasi belasah je kui..kui.

Kepada yg berharap2 nak jadi cikgu (Anaiz, Ina, Pak Cot dan lain2) & dah memohon KPLI, anda dah bleh menyemak keputusan utk menduduki MTest mulai arini di halaman berikut:

http://apps.emoe.gov.my/kpli/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin