Monday, May 12, 2008

Oh madre oh madre

Kesempatan ini aku nak mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu2 yg disambut smlm terutama pd my mum, my mum in law, my daughter mum (teruk ke gi camping hehehe..) & my grandma. Pada aku, sambutan setahun sekali ni takla penting sebab paling utama bagaimana kita menghargai, menghormati dan menjaga terutama hati ibu sementara kita masih diberi kesempatan memiliki ibu. Pada ibu2, jasa anda tak ternilai dan tak terbalas. Hanya Allah yang akan membalasnya.

Beberapa hari ni aku tengok Abg Mat hepi ja. Aku tau apa rahsia dia. Anyway, setiap impian hidup perlukan usaha. Dan usaha plak ditentukan oleh Allah sama ada berjaya atau tidak. Kepada Abg Mat, aku ngan Man sentiasa akan bantu kalau itulah yg dihasratkan. Kami pun dah tak sabar nak timang cucu ni kui..kui.

Tahniah juga pada Man U fan’s kerana team korang berjaya mengekalkan gelaran Liga Perdana Inggeris musim 2007/08. Buat team2 lain terutama Chelsea (yg paling frust), Arsenal & Liverpool, cuba lagi di musim depan. Buat Mr. Jazz, masih ada satu peluang gi 22hb ni kat Moscow, bleh ke nak deny domination MU musim ni? Anda sendiri jawab.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin