Tuesday, August 26, 2008

The Return of Anwar Ibrahim

Laporan terkini & rasmi dari Institut Perguruan Tunku Bainun melaporkan bahawa Dato' Seri Anwar memenangi kerusi Permatang Pauh ngan majoriti lebih 15,000.

Nyatalah selepas tempoh 10 tahun, beliau akan kembali ke Parlimen. Apakah beliau akan menjejaki Putrajaya seperti yg dirancang? Bagaimana ngan nasib kerajaan Be End pasni? Tunggu perkembangannya dalam masa terdekat.

KM melaporkan dari Puduraya- 10.39 p.m. Bye-bye.

11 comments:

Akak said...

Salam KM...

Tahniah buat DSAI...

KM said...

Esok ramai akan escort DSAI gi Parlimen utk angkat sumpah. Jumaat, cekak pinggang dpn PakLah waktu dia bentang belanjawan hehehe...
Akak nak jadi calon menteri ke? KM tgh cari calon ni hehehe.....

Mira said...

tgu dan lihat

perjuangan utk rakyat
atau
perjuangan peribadi

tgu ya...

wakakakaka

cHeRyNa PiReS said...

aku wisau memikirkan nasib bangseku...

bukan aku tak suke DSAI nieh...tp aku tak suke kap lam ya nga yg ramai berdiri di belakangnya di dalam partinye:D

.::WaNiE::. said...

hehehehhehhe

tak tau la apa nak kata

syukur DSAI menang

moga segalanya berjalan lancar dan baik

iLa @ LaLa said...

ceh! Pokcik.. dlm dok bz kat putrajaya pown dan lagi bagi laporan terkini eh!!
hehehhe... caya lah pokcik!

Kak Piah said...

syukor menang.. skarang masa utk mengotakan apa yg di kata.. tunggu dan lihat :D

kuchalana said...

Tahniah2.. perjalanan masih jauh.. hu2

Neeza Shahril said...

ooo.. pegi sana yeee.. tak aciiii.. nak ikut jugaakkkk!!

tahniah untuk bf akak tu.. oopss.. untuk DSAI ;)

KM said...

Mira- saya paling setuju ngan ada, Mira. Saya sentiasa berhati2 sebb DSAI pun asalnya dr UMNO, tp KM asalnya bukan dr UMNO hehehe...Perjuangan agama lebih utama krn selamat agama maka selamatla bangsa & negara.

Cheryna- kalau anda risau, KM plak berwaspada hehehe....

Wanie- Kalau wanie taktau nak kata pe, angguk je hehehehe...

Ila- Pakcik kt Putrajaya saja jejalan sambil sukat air tasik Putrajaya tu kui..kui.

K.Piah- Tunggu & lihat, pastu kalau dok ngarut juga, pakat tukaq lagi. KM masih setia pd yg satu hehehe...

Kuchalana- Perjuangan masih jauh & tak selesai hingga kita kembali berdepan ngan Yg Maha Pencipta....

K.Neeza- KM pergi tak lama. Barang sepekan dua, KM balikla hhehehe (Sepekan tu berapa lama?)

ita.itu said...

suka DSAI mng..best ek

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin