Monday, November 3, 2008

Bila suami berperut boroi....

Kebetulan di hujung minggu yg lalu bertemu KM akan kawan lama ketika masa belajar dulu. Dari pemerhatian KM, lelaki pas kawen, kenapa cenderung nak berperut boroi ekk? Bila KM tanya dia, dia gelak saja hehehe...Kadang2 mengalahkan isteri yang mengandung.

Bukan semua lelaki tp mungkin kebanyakannya cenderung meningkat berat badan or paling sempoi, perut jadi boroi. Adakah selepas kawen, si suami ni berhati senang kerana makan & pakai dijaga sepenuhnya.

Bagi si isteri, bagaimana plak pandangan anda jika suami berperut boroi? Anda suka? Mungkin bleh dijadikan bantal lapik kepala? Atau bleh jadi tempat anak2 buat playground? hehehe...

* KM arini nak ucapkan selamat menempuh peperiksaan buat Mem, semoga dapat menjawap dengan sempurna. Semalam tido kol berapa? hehehe.....

16 comments:

ita.itu said...

eleh sure perut ko boroi ek km..eleh buat tanye2 mem konon tido kol bape..bukan ko bunuh kapir ke smlm..kah.kah.kah

Mieza said...

hubby along pun dh boroi skt...tp along suka ngk pompuan boroi dr lelaki boroi...hehe

all the best to MEM okeh....:D

*p/s - smlm lps maghrib kat sini hujan n KILAT smpi pg...:p

Ungku Nor said...

haa..boroi takpe.
yang penting hati dia menten baik.

tapi jangan sesuka molot lak mengutuk bini yang badan naik sebab dah beranak banyak kali untuk dia.

itu yang tak bleh nak terima tuu..

Shifu67 said...

biasa le tuu.... mem aku pun suka, sedap buat bantal katanyeee.... hehehe!

Tapi aku tak la boroii..... hehehe

ita.itu.... macam penah dengar je ayat bunuh kapir tuuu... tapi di maaaana ya.... ekhemm

azreenfaisal said...

kalau dh boroi nak buat camner...tima je la..klau km boroi tkkanla mem nak tingglkan km pulakkan...hehehe

kuIna Jentayutiara said...

gambr tu dh buat sy gatal hati... membaca buat sy fikir 2x
so marilh ikut sy mendaki..

Masy said...

klu tak boroi lg kacak hehe

saya said...

ahh..lelaki. nakkan isteri yang ramping, yang cantik gebu tapi bila diri sendiri boroi takmau mengaku salah, masih menyalahkan isteri bagi makan terlalu byk katanya. pakkal le pompuan takblh berlaki 4.. kalo tak harus meroyan byk lelaki. hwuahaha.. al-kisahnya..

::CeK LaLa:: said...

hehheheehee...
en.nurul ku kini dah menampakkan perut nya utk memboroi...
adakah daku suka??
yeahhh.. sudah pasti!!
hehehheee.. suke la kalo somi ku gumuk sket.. sbb dia tu kuruih beno!!

*wish luck to MEM pakcik yer!*

Neeza Shahril said...

akak suka kalau husband akak perut boroi.. sebab selama ni perut dia asyik kempis aje.. tak aci betul.. dia selalu mengata akak perut buncit.. hehee.. tapi sekarang perut akak buncit bersebab.. takpela kan.. hehee..

KM said...

ita.itu-ko pepandai je tuduh aku boroi. aku saman ko baru tau...mem aku sibuk studyla...

mieza- hehehe...sama2 membina umah tangga & membina perut ekk...hehehe...Thanks fot your wishes....kilat2 bahaya tu berberukband heheh....

ungku_nor- saya sokong sampai rebah akak hehehe.....

shifu67- hehehe...cover..cover bro...boroi bermakna ekkk. Anyway selamat dtg ke calculatorbuta...

azreenfaisal- cam frust je cakap hehehe.....Anyway trimalah seadanya pasangan kita...

kuina- KM enggak faham maksud pendakian anda hehehe...sapa yg gatai hati ekkk?

masy-KM setuju sgt...

saya- rintihan kaum isteri/wanita ni hehehe....kena dibincangkan di parlimen ni keh..keh..

chelala- kalau isteri suka, takde masalah pun nak boroi ke kuruskan. Cam suamila, kalau dia tak kisah suami dia debab ke kurus, org lain apa pedulikan hehehe...
Thanks for your wishes....

neeza_shahril- akak nak trima org baru ekk? syabas..syabas...dh brapa bulan akak?

mebby said...

boroi itu seksi kan..hehehe

Kebencian_Maharaja said...

mebby- hehehe sexy ke seksa....

.::WaNiE::. said...

huhuhu perut ke depan itu kan tanda kemewahan - cukup makan..kuikuikui

aku xberapa nak sanggup lar tengok laki aku tu boroi walaupun perut dia sudah membuncit tak seperti bujang2 dulu

tapi bangga pun ado gak, hihihi yelah tanda bini pandai layan..kekekke

masviona said...

tk kisah la klu boroi sket2 tuh janji hati dia baik n jujur..syg kita n family ngan ikhlas

jgn hensem n macho tp blakang kita ada org lain sudah...xde maknanyeee

tp klu boroi yg melampau mcm pempuan mengandung 7 bln..hehhe...ta nak lah jugak...time tuh saya yg akan support dia soh slim kan balik perut dia tuh..ahakss

Kebencian_Maharaja said...

wanie- seperti pepatah karam singh walia 'keboroian suami, kebanggaan ister' hehehe....

masviona- boroi melampau? hehehe.....yela rupa xberapa segak takpe janji hati & perasaan syg tetap pd isteri & anak2 kan..kan...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin