Tuesday, November 11, 2008

Cik Siti Wan Kembang...


Mulai esok, Calculatorbuta mungkin tidak bersiaran seperti biasa (namun bergantung pd keadaan) kerana KM akan bergerak menuju ke Negeri Cik Siti Wan Kembang untuk urusan kerja beberapa hari. Kepada yg teringat kat KM tu diharap bersabola ye...keh..keh...Kepada yang selalu diterjah KM tu, berhati2 sbb Km akan kembali ngan terjahan yg lebih panazzz....

* Ada sesapa nak kirim budu ekk?

16 comments:

ita.itu said...

aik hr tuh mem pg kos..kali ni lakinye lak..sure lps rindu dendam ek..aku nak kirim tilam toto leh x? haha

cHeRyNa PiReS said...

tilam toto kak ita mahal, KM...kalo dpt budu sebotol ke, kain batik sehelai...jdla:P

azreen said...

km kite nak budu satu...ko jgn ngelat tau...td tanyakan saper nak kirim...ni kite nk kirim ko jgn buat2 tak tahu pulak...budu 1...

ita.itu said...

tgk tu bila org kirim haram dia jwb..ngelat la tuh

shasha said...

nak kirim nak kirim....

suw said...

kak ita, kirim pinggan pyrex skali..keh keh keh, takkan kirim toto jek heee, km silalah membeli yek? (wink wink)

dakgilachoc a.k.a nani said...

KM, aku pesan tudung bawal 10helai..mau berlian gajah asli okeh..ko jgn x beli KM nti aku boikot...kahkahkah...

Mieza said...

aku kirim 1 set mangkuk stemboat yg selalu ada kat kedai2 mkn tu ya...yg ada lubang tetengah...ukiran yg halus pastu kaler silver...:D

bila balik...hrs aku tuntut nanti...ko jgn buat lupa2 lak nak YM aku nanti...hahahaha

Neeza Shahril said...

boleh pos budu ke saudi tak?? courier!!! hahaha!!!

mummysyafie said...

salam ziarah calculator..

nak gi sana tu nanti jangan lupa nyopping tau..sambil berkerja..hihih

mebby said...

nak itottt p klantan....huhuhu..kirim budu 8 eh

masviona said...

nak kirim budu...sebotol leh ke???kah..kah..kah...

risanur said...

tak nak kirim budu tapi nak kirim batik sutera...boleh ke??

butterflytwinlove said...

salam..

yuyu nak kirim apa ek?kirim salam je la..nak kirim toto,pinggan mangkuk semua mahal..+(

km ada nama baru iaitu KM KETAK (terjah ala abg rambut ketak)

+)

kuIna Jentayutiara said...

x mo... allergik..

moga selamat sampai & kembali

KM said...

ita- pandai je ko buat spekulasi yo...sana toto..toto..magnum..magnum takde..haram judi2 ni..hehehe...

cheryna_pires- nak kain batik tunggu pilihanraya akan dtg hehehe...

azreen- mana leh kirim ke Australia..kang meletup tak pasai2 je...

ita- ko lambat sangat respon. Time ko pesan, aku dah kt Grik hehehe...

shasha- kirim salam bleh hehe....

suw- pinggan pyrex xde, mangkuk ayun adela..nak ke? hehehe...

nani- tudung bawal takde...tudung periuk adela...nak ke? Ko pun main ugut2 ye?

mieza- long, mangkuk steamboat xdela...mangkuk hayun adela...kat tgh2 ada lubang idung keh..keh...

neeza_shahril- kang tak pasai2 meletup kapal terbang hehe...

mummyshafie- hehehe..selamat datang. Saya gi ronda je tp tak menyoping pun hehehe..

mebby- nak budu 8 botol ke 8 kontena? hehehe...kalau 8 kontena leh buat mandi lulur hehehe...

masviona- org kelate kan? kmpg area mana?

risanur- makin lama makin demand ye pesanan hehehe..

butterflytwinlove- amboi ko yuyu..siap ko taruh KM KETAK ye...kang tak pasai2 nanti ada yg terjah KM balik hehehe..

kuina- alhamdulilah dah selamat balik...siap naik gajah hehehe....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin