Tuesday, November 25, 2008

StokinKu Tertinggal Di Mana?



Arini KM takde idea nak dipersembahkan kepada pembaca CalculatorButa yg budiman. Bila si Ita cakap pasai stokin, teringat yg KM suka pakai-buang stokin ni. Cam bebudak pakai pampers plak....bila dah basah buang.

Sebenarnya, stokin KM murah2 je. Pakai beberapa hari, bila dah rasa masam, KM buangla....hehehe...Bukannya kayo tapi malas nak basuh. Lagipun stokin KM selalu kehilangan. Selalunya sebelah akan hilang. Kalau dihimpun semuanya, rasanya dah bleh buat koleksi.

Rasanya pasni, takleh buang dah kot. Tapi kena balik basuh hehehe....berjimat menjelang kemelesetan ekonomi dunia hehehe....kalau tidak pun, KM himpun semua bagi kt korang yg rakan bloger yg budiman. Bleh buat sarung di tangan hehehe......jgn marah ye......

* Korang penah nengok org perah air soya guna stokin? hehehehe....

12 comments:

ita.itu said...

wah km..ko mmg mcm org kaya kan..pakai stokin pakai buang..ni 1st time aku dgr ok..ha asik ilang je stokin ko? spender ko ilang x? kah.kah.kah

dakgilachoc a.k.a nani said...

kahkahkah...k.ita neh lawakla...

coiii KM ni...pagi2 citer sal stoking..patut aku bau masam je ni...ni mesti stokin si KM tercicir neh...kahkahkah...

cHeRyNa PiReS said...

huhhhh...dari dok beli stoken baik derma kat sha jek km!


pernah...tp tak pakai stoken masam km laaa...hahahahaa...

azreen said...

kite paling tak suke pakai stokin...tak suke bau masam dia...hehehehe...

suw said...

pakai buang? wahhhh..hebat ni km

suw said...

pakai buang? wahhhh..hebat ni km

Dee said...

mmg dasar pemalaslah kalo g2..mtk tlglah mem basuhkan..ker dia x tahan bau buchuk kaki km..hahaha..

Neeza Shahril said...

agaknya stokin KM yang hilang tu kena curi dengan cina jual air soya kot.. untuk perah kacang soya.. bluueekkkk!!! hehee..

CiK AiDa said...

KM...pemalas nyer..pakai stoking pakai buang...eeee..kofem kaki bucuk..kalu basuh stokin tue pun bau dah tak ilg...tu yg kna beli baru...ngeh3....(gurau sajork)..

p/s: ada ke org wat air soya ngn stokin??ish...

Mrs.Sheikh said...

geli la weiiii perah soya beannnn
wekkkkkkk :D

Kebencian_Maharaja said...

ita-aku bkn kaya Ta tp kayap hehehe....adik adik beradik Donald Drum, koo kenal ta? hehehe..

nani- ko yg ambik stokin aku pe? kalau tidak masakan ko bleh bau...ko nak buat madrem kt aku ke? hehehe...

cheryna- saya derma stokin bleh? bleh saya buat main bola hehehe...sa tgk kt mana ek?

azreen- ko tak suka pandai stokin kan? apa yg ko suka pakai? bengkung? hehehe...

suw- stokin KM memurah ja...

dee- ko pun nak kena saman ni buat tuduhan rambang ni....mkn pun xleh sebarag mkn, inikan plak tuduhan kui..kui..kui

neeza_shahril- hahaha..pepandai je akak ye

aida- ni sorang lagi nak kena saman...c u in court...court mammoth hehehe...

mrs. sheikh- geli tapi sedap hehehe...

hUmmY said...

hahahaha!

stokin busuk sgt!

dats y main buang je pas pakai!

x lalu nak basuh!

bole pitam!

:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin