Tuesday, November 18, 2008

Susah nak turun, Senang nak naik.....

KM nak bagi korang satu soalan. Soalan ni berkenaan ngan kehidupan. Soalan dia " APAKAH YANG SUSAH NAK TURUN, TETAPI SENANG NAK NAIK? "

Sesapa pandai menjawap akan dilantik menjadi Ahli Nujum Negara bleh?

* Ita ko jgn jawap sebab ko dah tahu jawapannya.....bagi tau org pun ko tak aci.....

JAWAPANNYA: Bagi soalan di atas, jawapan yg berada dlm kepala KM ialah BERAT BADAN sesetgh orang. Isu berat badan ni juga antara isu yg penting juga dlm masyarakat kita. Tak percaya? Ada antara kita sanggup berdiet Afrika, Somalia etc. semata2 utk mengurangkan berat badan. Ada juga yg exercise siang malam semata2 nak kurus. Bukan semua tp sebahagian orang.

Jawapan lain seperti harga minyak pun bleh diterima jugak. Jawapan2 berunsur SX juga ada kelogikannya namun begitu ia ditolak atas kepentingan awam hehehe....sapa yg jawap betui nanti kita tabal dia jd Ahli Nujum Negara......

Gelaran Ahli Nujum Negara jatuh kepada: Kak Sapeah.....

13 comments:

azreen said...

tahu...tahu...harga minyak...senang naik...nak turun susah...bleh ke mcm tuh?...hehehe

prebetsabu said...

ada hadiah mitsubishi triton tak ni..?

kahkahkah...

jawapan dia... minyak kat mesia ni kot...

ita.itu said...

eh aku tau ke?mmm..eh bukan tet*k ke..haha...eh tu turun ada la.naik x pernah..kah.kah.kah.

Kak Piah said...

berat badan kak piah!!!!
aku konpiden jawapan tu betoi!!!

dakgilachoc a.k.a nani said...
This comment has been removed by the author.
Ungku Nor said...

KM..banyak sangat pop up la tiap kali nak komen.
risau sebab takut virus je..hehehe

virus tu, senang nak hinggap..susah nak buang. asek nak kena format pc je..;p

dakgilachoc a.k.a nani said...

berat badan dan harga minyak...dua2 betul kan? aku tak kire aku jawab dua2..=P

.::WaNiE::. said...

mcm2 yg bermain dlm paler otak aku

byk sgt ni susah turun senang naik

haaaa aku tau

)*(&*^* [censored] kuikuikui

risanur said...

rega barang2 yang ada di malaysia...susah nak turn dan senang nak naik..

suw said...

SY TAU...harga minyak..
yay..dpt hadiah ape ni km?

Neeza Shahril said...

minyak laaa.. apa lagi??

Kebencian_Maharaja said...

azreen- kurang tepat sebab tak sebut minyak pe? minyak petrol ke minyak angin?

prebetsabu- triton?? hehehe...beskal adala kalau nk buat hadiah...

ita- ko jawap berdsrkan pengalaman ek?

kak_piah- tahniah...ko bleh jadi Ahli Nujum Nagara ganti pak belalang hehehe....

Ungku_nor- Nanti KM sembur racun serangga hehehe...kasi ilang itu virus.

nani- dlm exam pun ko buat camni ekk? camnala senat U bleh bagi ko grad ekk? muskil..muskil..

wanie- KM bleh baca fikiran biru ko hehehe....jawapan ditolak!!

risa- bleh terima gak ni...ada logiknya

suw- hadiahnya...jeng..jeng...percutian 3 hari 3 mlm, naik kapal selam, sampai tenggelam, bleh? hehehe...

neeza_shahril- xspesifik..minyak petrol ke minyak urut? jawapan tergantung maka juri menolaknya hehehe....

Kak Piah said...

banggernyer akuu.. hmpss hmpsss.. *nahan idong dr teros ngembang*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin