Monday, November 17, 2008

KM Ketak??

Sebut je terjah menerjah ni, adalah seorang kawan ni, Yuyu yang menyamakan KM ngan Abang Rambut Ketak @ Nas Ahmad Melodi itu. Ada ke patut?
Untuk pengetahuan ko Yuyu, kalau KM simpan rambut pepanjang pun takkan jadi cam Nas Ahmad. Tapi rambut KM akan jadi cam abg kat bawah tu. Korang jangan gelak tp itulah kenyataannya hehehe......


8 comments:

ita.itu said...

ok apa..pastu tebuan gigit ko satu badan..hehe...time tuh aku tlg gelakkan..hehe

dakgilachoc a.k.a nani said...

warkakakkaka..rambut sarang tebuan...xleh tahan aku nak gelak..ayuu, asal ko kata KM ketak? kahkahkah...k.ita aku sokong ko kak..hahahahah...

risanur said...

mmg bukan KM ketak tapi KM sarang tebuan...

butterflytwinlove said...

tetap KM KETAK..rambut mu menjadi pujaan ati ku..

hhahahahaha

kak nani-->pangil KM ketak coz dia ske terjah dia cakap.

azreen said...

km padanla ko botak kan rambut ko...hehehe...itu gupenye...

KM said...

ita- ko time gelakkan aku, ko no. 1. Ko demam teruk, ada aku gelakkan ko? So, di mana keadilannya? Tp aku tak kisah sbb lelaki budiman akan selalu ditertawakan...bleh gitu?

nani- ni sorang gi suka gelakkan aku. Tp aku tetap lelaki budiman yg tak gelakkan ko.....kui..kui...

risanur- pepandai je ko Risa kata KM gitu. Kalau KM sarang tebuan, risa sarang burung bleh? hehehe...

butterflytwinlove- ni la budak yg buat isu KM ketak ni...ko duduk mana ekkk? Jap KM nak antar gangster sebat ko, bleh?

azreen- bukan sbb tula reen. Mem KM yg suka gitu. Katanya, kalau cam David, David nak cari mkn camna?

hUmmY said...

wakakakaka!

ni masok gajah pon sesat tau?!

:))

KM said...

hummy- pepandai je ko ekk perli KM...nak kena ni..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin