Wednesday, October 15, 2008

GEMPAR!!! Super-man meninggal dunia.....

Believe or not? Mungkin bila anda membaca tajuk entry ni, anda kata saya auta je. Tapi ni kisah sebenar yang berlaku di Klang. Seorang lelaki yang dikenali, Super-man Awang penduduk dari Sabah ditemui mati ditetak di dada di hadapan sebuah rumah di Taman Chi Leng.

Menurut polis, lelaki tersebut dipercayai baru sahaja dibebaskan dari penjara pada hari tersebut atas kesalahan merompak. Hehehe...itulah ceritanya. Bagi peminat cerita Superman, jgn takut sebab yang mati tu orang lain.

* Mungkin takdir Allah tak mahu lagi pas dia kuar penjara dia merompak lagi.....Sesungguhnya merompak itu kesalahan berat yang Allah tetapkan bleh dikenakan Hudud potong tangan.

9 comments:

ita.itu said...

kalo nak rompak, rompak la best2..setakat selai baju apa kelas..haha...sian dia ek

Mieza said...

innalillah...takziah buat kelurga dia... :(

mebby said...

aittt cehhh..memang suspen bangat..ingat kn betol2 la td

Kebencian_Maharaja said...

Ta- ada ka patut, org nak merompak ko suruh merompak best2. Patutnya ko nasihat jgn merompak. Buatnya dia pi rompak umah ko camna?

Mieza- Mungkin ada hikmat dia dimatikan awal.

Mebby- hehehe..sesaja je KM nak suspen korang...

Ungku Nor said...

okeh..KM berjaya menyaspenkan akak..;p

risanur said...

salam KM,
ingatkan betul2 la hero superman yg meninggal...wat saspen je tau..memang MELAMPAU tul la :)

dakgilachoc a.k.a nani said...

eleh tak suspen pun..pagi2 dh duk baca paper la..dh tau pun...=p

cHeRyNa PiReS said...

cett....kasi nervous jek km nieh...:D

KM said...

Kak Nor- Sesekali bergurau senda hehehe........

Risa- Melampau camni takde, jgn jd pramugara terlampau hehehe......

Nani- tau takpe....

Cheryna- hehehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin