Monday, October 6, 2008

Kembali bertugas....

Ramai antara kita dah kembali bertugas selepas lebih kurang seminggu beraya. Kepada yang dah kembali dari kampung dengan selamat, kita ucapkan alhamdulilah. Kepada yang masih bercuti tu, berwaspada sepanjang menghabiskan percutian anda.

Kepada yang masih lagi liat nak bekerja tu, bersabar2 la ye sebab ni senario biasa yg berlaku bila bercuti terlalu lama. Namun hidup & kerja perlu diteruskan kecuali pagi esok anda mendapat berita yang anda baru memenangi hadiah RM1juta atau malaikat maut menjemput anda pulang.

Kepada yg tidak gembira semasa beraya yg lalu, jangan bimbang. Insyallah panjang umo, anda boleh beraya lagi bulan Disember nanti. Raya Haji hehehe....

7 comments:

Ungku Nor said...

akak ni dari raya pertama dah kena keje tauu.

keje masak-memasak..ekekeke

suw said...

a ah la..monday blues gitu arini ;p
huhuh..kepala pon weng jek :p

mebby said...

huhuuh..still mood raya..dan kekenyangan makan kuih raya...malas bangat nih KM

cHeRyNa PiReS said...

huuu...aku pon malas nak gi keje arinieh KM...rase nak melepak jek...

Kebencian_Maharaja said...

Kak Nor-Hehehe..keja tu tak payah tunggu raya. Ari2 pun kena masak. Raya tak jemput pun ekkk?

Su- ko mabuk ketupat ekk? KM langsung tak sentuh ketupat lemang hehehe...ko raya tak jemput KM pun ye?? sampai ati....

mebby- kalau still dlm mood raya, duit raya bahagian KM mana? ko sesaja buat lupa ekkk...

cheryna- Ko memang kaki lepak pun kan..kan.. Semlm The Reds buat came back & menang. Hoorraayyy...

ita.itu said...

oh kita jumpa lagi..mls nak keja..hehe

KM said...

Ita- ko semua malas...apa yg ko rajin?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin