Monday, October 20, 2008

KM 'Terbang' Ke Madagascar......



Hari isnin cam biasa, idea kabur & samar. So, kepala hotak KM berangan-angan terbang ke Madagascar. Madagascar merupakan pulau ke-4 terbesar di dunia. Terletak di Lautan Hindi & luasnya menyamai 2 kali keluasan Arizona. Ia merupakan sebuah Republic & ibu negaranya ialah Antananarivo. Ia dianggap antara pulau yang mempunyai bentuk muka bumi yang cantik.

Lagi satu Madagascar ialah filem animasi komedi terbitan DreamWork yang pertama kali diterbitkan pada 2005. Ia mengisahkan sekumpulan haiwan zoo yg terdampar di pulau Madagascar. Sequal filem ini dijangka akan menemui peminatnya pertengahan November ni.


Walaupun, filem ni bercorak animasi komedi tetapi ia tetap menarik & mempunyai moral untuk dikongsi bersama. So kalau anda yang berkesempatan ke Pulau Madagascar maka layan filem animasi ni pun jadila hehehe...........

13 comments:

suw said...

sy sgt soka citer ni..tak sabar nk tunggu madagascar 3 kuar :P

Mieza said...

best nmpk cite ni ek..nak itot pg madagascar!!!

ita.itu said...

baik ko berangan pg umrah dulu..haha.sabo eh

risanur said...

salam KM,
betul ke kalu nak gi Madagascar tu tonton je ceta ni..lik ptg ni jugak risa gi beli (yg pirate jelah)

KM said...

suw- yg nak kuar tu episod 2 kan?

mieza- best jugak tp saya suka crita James Bond

ita-umrah aku xberangan, aku nak pi terus.

risanur- entahla, saya pun xpasti kalau nak gi madagascar kena tonton crita ni hehehe....

kuIna Jentayutiara said...

nak ikut.......

wanie said...

wawawa suke suke madagascar

Kebencian_Maharaja said...

Kuina- nak ikut bleh tp tambang bayar sendiri kui..kui...

Wanie-Kalau suka, KM ambik ko jadi watak Penguin mau? hehehe...

Ungku Nor said...

jom KM, kita tgk sesama..hehehe

dakgilachoc a.k.a nani said...

citer neh mmg besh...jom2 penuhkan panggung sambil berangan2 sampai ke madagascar..hiksss...

cHeRyNa PiReS said...

waahhh...ingatkan km terbang betul2 tadi! mane satu gambo km...yg zirafah tuh ke? hehehe...

.::WaNiE::. said...

ah km ni org suke tengok..bukan nak berlakon..hahaha

KM said...

Ungku Nor- Nanti kita kuar dating tau hehehe...Kalau ngan k.piah bleh, saya xkan xleh kan...kan...kan

Nani- ko nak berlakon gak ke? Watak pe ekk ko nak jadi ? hehehe...

Cheryna- Amboi ko..ada ka patut KM jd zirafah? hehehe...KM jd director ok kot

Wanie- hehehe...xmau jd celebriti ekk?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin